You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

  • u_245887273

    You have to register first, to connect to this user.

About me

  • چسب کاشی و سرامیک در طیف وسیعی از فرمولاسیون ها موجود است که هر کدام برای شرایط و کاربردهای مختلف طراحی شده اند. انتخاب بهترین چسب کاشی برای موفقیت نصب کاشی بسیار مهم است.
    انواع چسب کاشی و سرامیک ماده ای است که برای نگه داشتن کاشی و سرامیک در جای خود استفاده می شود. این یک جایگزین برای ملات و دوغاب سنتی است و در فرمول‌های مختلفی متناسب با تاسیسات مختلف موجود است. چسب کاشی و سرامیک در برابر آب مقاوم است و می توان از آن در مناطق مرطوب مانند دوش و حمام استفاده کرد. همچنین انعطاف پذیر است و امکان حرکت در اتصالات بین کاشی ها را فراهم می کند. این امر آن را برای استفاده در دیوارها و کف‌هایی که در معرض حرکت هستند، مانند مناطق زلزله‌زده، ایده‌آل می‌کند.
    چسب کاشی و سرامیک به صورت چسب پودری یا مایع موجود است. آن را با آب مخلوط می کنند تا خمیری به وجود بیاید و سپس با استفاده از پخش کننده به پشت کاشی اعمال می شود. سپس کاشی در جای خود فشرده می شود و چسب اجازه می دهد تا ببندد. پس از تنظیم، چسب به اندازه کافی قوی است که کاشی را حتی در ترافیک سنگین در جای خود نگه دارد.