mahsina parhan


Unknown Location
Views: 0
About mahsina

Apple ID از یک آدرس ایمیل و یک رمز عبور تشکیل شده است. می توان از آن برای ورود به iCloud، iTunes Store، App Store و سایر سرویس های اپل استفاده کرد.

هنگامی که یک اپل ایدی تعداد بالا ایجاد می کنید، می توانید انتخاب کنید که از آدرس ایمیل خود استفاده کنید یا یک آدرس ایمیل جدید iCloud ایجاد کنید. اگر از آدرس ایمیل خود استفاده می کنید، همچنان می توانید از آن برای ورود به iCloud، iTunes Store، App Store و سایر سرویس های اپل استفاده کنید.

برای ورود با Apple ID خود در دستگاه یا رایانه جدید، باید رمز عبور خود را وارد کنید. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، می توانید آن را بازنشانی کنید.

خرید اپل ایدی شما حسابی است که برای دسترسی به خدمات اپل مانند iCloud، App Store، iTunes Store، FaceTime و غیره استفاده می کنید. این شامل آدرس ایمیل و رمز عبوری است که برای ورود به سیستم استفاده می‌کنید و تمام اطلاعات تماس، اطلاعات پرداخت و سوالات امنیتی که برای ایمن کردن حساب خود استفاده می‌کنید.

اگر اپل ایدی یا رمز عبور خود را فراموش کردید، همچنان می توانید با پاسخ دادن به سوالات امنیتی خود وارد حساب کاربری خود شوید. همچنین می توانید از احراز هویت دو مرحله ای برای کمک به حفظ امنیت حساب خود استفاده کنید.

This contributor hasn't got publicly available content yet