This event ended on August 24, 2023 4:19 PM +0430

خرید اپل ایدی ایران موبایل


Thursday Aug 24, 2023 hours 16:19 (UTC +04:30)

When

Thursday Aug 24, 2023 hours 16:19 (UTC +04:30)

Description


پس چرا اپل آیدی بخریم؟ چندین مزیت وجود دارد:

1. دسترسی به خدمات اپل: همانطور که گفته شد، هنگام خرید اپل آیدی به تمام خدمات اپل دسترسی پیدا می کنید. این شامل اپ استور است که بیش از دو میلیون برنامه برای انتخاب دارد. iCloud، که به شما امکان می دهد از داده های خود در همه دستگاه های خود نسخه پشتیبان تهیه و همگام سازی کنید. Apple Music، که به شما امکان دسترسی به بیش از 50 میلیون آهنگ را می دهد. و بیشتر.

2. یک آدرس ایمیل رایگان: با یک Apple ID، یک آدرس ایمیل @icloud.com رایگان دریافت می کنید. شما می توانید از این آدرس برای هر چیزی که می خواهید استفاده کنید، خواه برای استفاده شخصی باشد یا برای تجارت.

3. 5 گیگابایت فضای ذخیرهسازی برای عکسها و فایلها: iCloud با 5 گیگابایت فضای ذخیرهسازی رایگان برای عکسها، فایلها و نسخههای پشتیبان ارائه میشود. و اگر به فضای ذخیرهسازی بیشتری نیاز دارید، همیشه میتوانید به یک برنامه فضای ذخیرهسازی بزرگتر ارتقا دهید.

4. Find My iPhone: همانطور که گفته شد، اگر iPhone، iPad یا iPod touch دارید، می توانید از Find My iPhone استفاده کنید تا در صورت گم شدن یا دزدیده شدن آن به شما کمک کند آن را پیدا کنید.

5. پشتیبانی 24/7: اپل پشتیبانی 24/7 را برای همه محصولات و خدمات خود ارائه می دهد، بنابراین همیشه می توانید در صورت نیاز از کمک دریافت کنید.

بنابراین اینها برخی از مزایای خرید خرید اپل ایدی ایران موبایل هستند. اگر به خرید یکی از آن ها فکر می کنید، می توانید با مراجعه به وب سایت اپل یا با مراجعه به فروشگاه اپل این کار را انجام دهید.

ticket Tickets
Price
Quantity

SHARE


Made with Metooo by:

mindmeasadi mindmeasadia

Visit profile Contact the organizer

Metooo fits every event planner’s need

create an event
Wall Close Wall

Get started

have an account? log in

Recover password

have an account? log in

Log in

password lost? recover

By signing up, you agree to Metooo's terms of service and privacy policy and consent to receive marketing communications from Metooo.

do not have an account? register

Metooo uses cookies. This information is used to improve service and understand your interests.
By using our services, you agree to the use of cookies. Click here to learn more.